مجید نامجو روز چهارشنبه در نشست مشترک مسوولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: طرح مسقف کردن حرم حضرت زینب (س) در فاز نخست شامل هزار و ۶۰۰ متر مربع از صحن‌های اطراف حرم است که به‌تازگی آغاز شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و در مدت یک سال انجام می‌شود.

نامجو اضافه کرد: تمام هزینه‌های پروژه مسقف کردن حرم حضرت زینب (س) از طرف یکی از متبرعان مردمی ایرانی تامین شده و این اعتبار در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور قرار گرفته است.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: با این کمک‌ها و نذرهای مردمی، صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع مراحل پایانی کار را می‌گذراند و در کربلا نیز طرح‌هایی در مساحت نزدیک به ۱۳۰ هزار متر مربع از محل نذرهای مردمی در حال انجام است.

نامجو با اشاره به این که تلاش می‌کنیم با بازرسی و نظارت دقیق از اجرای درست برنامه‌های این ستاد در استان‌ها و خارج از کشور اطمینان حاصل کنیم، افزود: کمک‌های جزیی مردم دارای برکات زیادی است که در طرحی جامع ساماندهی و در طرح‌های مصوب هزینه می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ارزیابی‌های فعالیت سال ۱۳۹۷ ستادهای بازسازی عتبات عالیات کشور، استان بوشهر رتبه دوم را پس از خوزستان به‌دست آورده و امید می‌رود با ظرفیتی که در این استان وجود دارد در آینده رتبه اول را کسب کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.