سعید مسیگر روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار بازیکن جدا شده شامل سعید کریمی، ابوالفضل درویشوند، محد صادق بارانی و پیمان شیرزادی هستند.

وی بیان کرد: ابوالفضل رزاق پور نیز از تیم تراکتورسازان به شاهین بوشهر ملحق شده‌است.

مسیگر اظهار داشت: میلاد شعبانلو و میلاد صارمی نیز که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودند، بتازگی تمرین‎های خود را با شاهین بوشهر آغاز کردند.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: برای جذب بازیکنان جدید بزودی ۲۰ تا ۲۵ میلیارد ریال به حساب این تیم واریز خواهد شد.

مسیگر ادامه داد: بازیکنان یا به تیمی می‌روند که در کورس قهرمانی باشد یا تیمی که به لحاظ مالی وضعیت خوبی داشته باشد اما تیم شاهین در زمان حاضر هیچ کدام از این دو ویژگی را ندارد.

وی افزود: با این وجود ۶ تا ۸ بازیکن به شاهین اضافه خواهد شد که یک بازیکن در پست دفاع چپ جذب شده‌است، قصد کادر فنی تیم در مرحله اول گرفتن بازیکن در پست‌های دفاع وسط، هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و مهاجم است.

مسیگر تاکید کرد: پس از جذب رزاق پور حضور هیچ بازیکنی در تیم شاهین هنوز قطعی نشده‌است، اما میشو کریستیچوویچ به عنوان سرمربی تیم سه لیست به باشگاه داده و ما در تلاشیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم.

شاهین بوشهر اکنون با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.