سعید زرین فر روز پنج‌شنبه در آئین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه افزود: اهمیت برگزاری نمایشگاه به حدی است که امروز از برگزاری‌های نمایشگاه به عنوان یک صعنت نام می برند چراکه اثرات مهم و متنوعی دارد.

وی بیان کرد:  نمایشگاه‎ها بهترین شرایط برای ایجاد فضاهای جدید بازاریابی است و برای ارتباط رو در روی بین تولید کننده و مصرف کننده حائز اهمیت است.

زرین فر یادآورشد: در مجموعه نمایشگاهی که اخیرا در عسلویه راه اندازی شده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  و فرمانداری شهرستان عسلویه همکاری قابل توجه و شایانی داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: این مهم شرایط بسیار مناسبی است که تولید کنندکان خدمات خود را بدون واسطه به جامعه هدف ارائه کنند.

زرین فر ادامه داد: با توجه به مجموعه صنعت عظیم مستقر در عسلویه وجود این نمایشگاه‌ها می تواند یک قطب برای ایجاد فضایی باشد تا کسانی که نیازمند قطعات و کالا هستند و کسانی که نیازمند خدمات خاص هستند از نزدیک با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کند.

دبیر برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه نیز گفت: داخلی سازی و تکیه بر توان تولید کنندگان بومی، حضور شرکت های دانش بنیان از سراسر کشور و شرکت تامین کنندگان قطعات از چند کشور اروپایی و آسیایی از ویژگی‌های نمایشگاه یازدهم نفت و گاز عسلویه است.

محسن عمادی افزود: یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که به مدت چهار روز در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس در عسلویه برپا شد اقدامی مهم در تقویت پیوند میان همه فعالان صنعت نفت و گاز بود. 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه که در سال حمایت از رونق تولید به همت مرکز نمایشگاه‌های بین المللی پارس و شرکت آتی ساز فناوری برگزار شده در آن برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جدید ترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در فضایی به گستره بیش از ٦ هزار متر مربع در معرض دید عموم قراردادند.

عمادی افزود: در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی عسلویه ١٥٠ شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.