اصغر زارعی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود: در همین ارتباط آثار شخصیت‌هایی که برای جوانان الگو باشد داوری و هر اثری که امتیاز لازم برای چاپ داشته باشد از آن حمایت مادی می‌شود.

وی بیان کرد: با همت حوزه هنری استان بوشهر دانشنامه این استان به تعداد 76 جلد به چاپ رسیده است.

زارعی اضافه کرد: هدف از برنامه‌های فرهنگی هنری  ایجاد شور ونشاط اجتماعی در بین علاقه‌مندان و آموزش آثار هنری، ادبی و نمایشی است که مورد استقبال چشمگیر شهرستان‌ها قرار دارد.

وی در رابطه با ظرفیت طنزپردازان استان بوشهر گفت: طنز راهکاری برای اصلاح یک معضل در جامعه است.

زارعی باا شاره به برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر افزود: مسئولیت بخش فرهنگی، هنری، چاپ کتاب، سرود و نقاشی شهیدان این کنگره برعهده حوزه هنری استان است.

وی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی از جمله مهمترین برنامه حوزه هنری استان بوشهر است که در 20 فروردین سال آینده برگزار و یک چهره هنری فرهنگی استان در این هفته معرفی می‌شود.

زارعی در باره ظرفیت هنری شهرستان دیر گفت: این شهرستان در زمینه فرهنگی و هنری ظرفیت بالایی دارد که باید مسئولان از این پتانسیل‌ها حمایت کنند.

وی تاکید کرد: حوزه هنری استان بوشهر آمادگی حمایت از ظرفیت هنری شهرستان دیر را دارد.

زارعی اضافه کرد: حوزه هنری زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است که در حوزه نمایشی، ادبیات پایداری، تصویری، تجسمی، موسیقی و سرود از فعالیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان‌ها حمایت می‌کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.