معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یکشنبه شب در آیین معارفه هیات رئیسه جدید انجمن موسیقی استان بوشهر گفت: این انجمن به عنوان بازو و مشاور این معاونت برای حمایت از هنرمندان و مطالبه‌گر موسیقی و  پویایی این حوزه قدم بردارد. 
محمدحسین زندویان افزود: تهیه و تدوین برنامه مهمترین اولویت هیات رئیسه جدید انجمن موسیقی استان بوشهر است زیرا برنامه‌ریزی مولفه‌ای برجسته برای مدیریت و رسیدن به اهداف سازمانی است که انجمن باید به آن نگاه ویژه داشته باشد. 
وی ادامه داد: اعضای جدید انجمن تلفیقی از جوانی و هنرمندان برجسته این حوزه است که با توجه به این مهم باید بیش از هر زمان دیگری به معرفی و ارتقای موسیقی استان بوشهر در سطح‎های مختلف پرداخته شود. 
زندویان همچنین بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تخصصی انجمن موسیقی تاکید کرد.
در پایان علاوه بر اهدای لوح سپاس و تقدیر از بهرنگ حکیم پور رئیس سابق انجمن موسیقی بوشهر توسط معاون هنری و سینمایی اداره کل حکم اعضای جدید به آنها اعطا شد.   
 براساس حکم "علی ثابت نیا" مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، عبدالحسین مصدق زاده، امیر میرشکاری، محسن حیدریه و حماسه حق پرست به عنوان اعضای اصلی و سید محمد رضوانی و محمد ابراهیمی به عنوان عضو علی‌البدل هیات رئیسه انجمن موسیقی بوشهر برای مدت یکسال معرفی شدند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.