سرهنگ جوشن سهرابی یک‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با متلاشی شدن این شمار باند ۱۸۲ سارق و ۱۱۵ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: کشف ۹۸۴ فقره انواع سرقت و تحویل تعداد زیادی اموال مسروقه به مالباختگان از دستاوردهای حائز اهمیت پلیس در جریان متلاشی کردن ۸۰ باند سرقت در استان بوشهر است.

سهرابی ادامه داد: در هشت ماه امسال سرقت مسلحانه، قطعات خودرو، محموله و قاپ زنی در استان بوشهر به ترتیب کاهش۴۰، ۳، ۱۳، ۵۰ و ۳۶ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: منفی بودن آمار سرقت از بانک و مغازه‌های طلافروشی از اقدام‌های شاخص استان بوشهر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است که با همکاری بسیار خوب شهروندان بوشهری به دست آمده‌است.

سهرابی تاکید کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی از جمله رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلا در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک‌ها و نصب دوربین‌های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی می‌توانند شرایط امنیتی بهتری را در سطح استان ایجاد کنند.

وی افزود: رها نکردن وسیله نقلیه در معابر و خیابان‌ها، استفاده از پارکینگ، خودداری از نگهداری اموال با ارزش و اوراق بهادار در داخل خودرو و مراقبت بیشتر دامداران از احشام خود در شب‌ها با تقویت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام و مراقبت نوبه‌ای از دیگر نکاتی است که می‌تواند منجر به کاهش سرقت در استان بوشهر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.