غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گناوه افزود: مردم باید بدانند که بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، مرجعی برای شکایت از صنوفی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند وجود دارد و دستگاه‌های مرتبط پای کار هستند و این رویه در تنظیم بازار اثرگذار است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح ساماندهی سوخت، جلسه تنظیم بازار این شهرستان بصورت منظم برگزار می‌شود و مستمر تداوم دارد.

مهرجو بیان کرد: برای نظارت مستمر و دقیق بر بازار همه دستگاه‌های اجرایی ورود و به نهادهای متولی در همه زمینه‌ها از جمله نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز کمک کنند.

فرماندار گناوه گفت: ساماندهی و نظارت بر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری از جمله تاکسی‌های داخل شهر و سرویس‌های مدارس در اولویت کاری ادارات مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: به منظور تسهیل و رفاه آسایش مردم در تردد و جابه جایی، آمار کاملی از وضعیت خودروهای موجود توسط شهرداری و صنعت، معدن و تجارت تهیه و ارایه شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار گناوه گفت: با شروع طرح سهمیه‌بندی بنزین، نظارت و بازرسی از بازار شدت گرفته و قیمت‌ها  روزانه رصد و کنترل می‌شود.

محمد حسین داریونی افزود: برای نظارت بیشتر بر بازار  و رسیدگی به شکایات مردمی یک کانکس که جانمایی آن مشخص شده  بصورت دائم مستقر می‌شود.

وی اظهار داشت: با مدیریت و همکاری مسئولان ادارات و نهادهای مرتبط و دایر شدن گشت‌های مشترک افراد سودجو فرصت گران‌فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین پیدا نکرده‌اند.

داربونی گفت: در این ارتباط  ۲۳ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع که ۱۹ مورد آن آژانس‌های تاکسی تلفنی هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.