رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این ارتباط گفت: زمان برگزاری این جشنواره ۶ روز پیش بینی شده که در روز نخست نمایش‎های "ژوست و فالش" اثر علیرضا میرشکاری و "حسنک کجایی" از پیماند زند به اجرا در می‌آید.

جهانشیر یاراحمدی افزود: نمایش "رازبری" اثر مهدی تنگستانی و "در دهانم حرف بزن" از عبدالزهرا محمودی نیز در دومین روز و "ده هزار و یک شب" محمد دهدشتی و "دقایقی پس از رفتنت" اسماعیل ملاح جوان نیز در سومین روز جشنواره روی صحنه می‌روند.

وی گفت: نمایش "به وقت خیرگی" اثر محمدرضا کبگانی، "چند روایت نامعتبر.."  از لقمان بحرانی و "سوینی"  حسن رضایی و محسن حلوایی در چهارمین روز و نمایش "کلات نامه" سعید گل چمن و "بانوی دریایی" رضا مختارزاده در پنجمین روز جشنواره به اجرا درمی‌آیند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نشست نقد و بررسی هر نمایش ساعت ۲۱ همان روز در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

یاراحمدی یادآور شد: محل اجرای این نمایش‌ها تماشاخانه‌‎های استادان رمضان امیری و ایرج صغیری است و آیین اختتامیه نیز روز جمعه یکم آذرماه در تالار مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار می‌شود.

وی  بیان کرد: پس از انتشار فراخوان ۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۱۱ اثر پس از مرحله بازبینی از سراسر استان موفق به حضور در بخش مسابقه شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.