غلامرضا مهرجو روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری گناوه افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه تکمیل طرح فاضلاب، بازسازی شبکه و حل مشکلات این حوزه نیازمند اعتبارات ملی، تلاش مستمر و مدیریت است.

وی اظهار داشت: بهبود و توسعه سیستم فاضلاب شهری گناوه که عملیات اجرایی آن به دهه 70 برمی‌گردد، اما تاکنون به پایان نرسیده و از مطالبه‌های بحق مردم است.

مهرجو  گفت: با توجه به روند رو به‌رشد شهر گناوه ضمن توسعه شبکه آب و فاضلاب، برای پوشش کامل شبکه‌های موجود نوسازی باید انجام شود.

سرپرست فرمانداری گناوه  افزود: باتوجه به مشکلات حوزه آب و کم آبی در کشور ، مدیریت این بخش سخت و تلاش‌های ارزشمند همه مسئولان در این حوزه قابل تقدیر است.
وی با تقدیر از تلاش‌های مدیر پیشین اداره آب و فاضلاب شهری گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری آماده همکاری برای حل مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان و شهر گناوه است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: حوزه آب از زیرساخت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه شود.
عبدالحمید حمزه پور گفت: فراهم کردن شرایط برای تصفیه  فاضلاب‌های خانگی مورد تاکید استاندار است و در این زمینه، مدیریت آماده همکاری با شهرستان گناوه است.

در این آیین علی محمدی به عنوان سرپرست آب و فاضلاب شهرستان گناوه معرفی و از زحمات چندین ساله غلامرضا مختاری مدیر سابق تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.