حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی  یکشنبه شب در جمع فعالان تبلیغی استان بوشهر با گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و نیروهای پیرو خط امام افزود: تسخیر لانه جاسوسی ارزشمند در تاریخ ایران اسلامی است که هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست.

وی بیان کرد: حادثه ۱۳ آبان یکی از وقایع بسیار مهم و ریشه‌ای نظام اسلامی بود و در اهمیت آن همین بس که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

سروستانی ادامه داد: این حرکت باعث شد برای همیشه سایه روحیه استبدادی و استکباری از وطن اسلامی دور شود و در آن واقعه دانشجویان پیرو خط امام و نیروهای حزب اللهی هیمنه استکبار را با درایت خود شکستند.

وی اظهار کرد: در آن برهه از زمان استکبار جهانی قدرت برتر در سطح جهان دارا بود و از طرفی نفوذ در میهن اسلامی ما داشت که تسخیر لانه جاسوسی معادله‌های آنان را بر هم زد.

سروستانی ادامه داد: لانه جاسوسی یک پایگاهی برای مبارزه با نظام اسلامی و تقویت مخالفان آزادی و اسلام‌خواهی و همچنین جایگاهی برای حمایت از  مخالفان ارزش‌های دینی و اسلامی شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تسخیر لانه جاسوسی و به دست آوردن اسناد بسیار مهمی که همگی نشان از رسوایی دولت ایالات متحده آمریکا داشت پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: امروزه نسل جوان با الگوگیری از حرکت‌های انقلابی به ویژه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی بار دیگر توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف هیمنه و روحیه استکبار و آمریکا  را بشکنند.

سروستانی تصریح کرد: امروز با همت جوانان پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورده شده تا طبق وعده وعده الهی حکومت به مستضعفان برسد تا از این طریق زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.