پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه بارشی از جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود بتدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزوده شود.

وی بیان کرد: فعالیت این سامانه برای بازه زمانی شنبه‌شب تا روز دوشنه هفته آینده پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی افزود: با این شرایط طی روزهای شنبه تا دوشنبه آینده برای استان بوشهر به تناوب وزش باد شدید و تلاطم دریا، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در مناطق و سواحل شمالی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا جهت بادها به طور غالب جنوبی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز نیز احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط استان در ساعاتی از بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر، طی ساعت‌هایی از بعد از ظهر در برخی نقاط استان احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تاجنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا بیش از ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده‌است.
وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‎بینی می‌شود.
مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۵ بامداد، جزر اول ۱۱:۰۲، مد دوم ۱۷:۵۸ و جزر دوم ۲۱:۳۲ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.