فرماندار گناوه روز شنبه در صبحگاه  مشترک نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت نعمت گرانبهایی است که باید همه  قدردان آن باشیم.

غلامرضا مهرجو افزود: هفته ناجا، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که ضمن ارایه خدمات و اقدام های هوشمندانه در تامین امنیت، فعالیت های این نیرو  به جامعه انعکاس داده شود.

وی گفت: نیروی انتظامی بواسطه درکنار مردم بودن، به این مجموعه افتخار و اعتماد حاصل کرده اند.
فرماندار گناوه بیان کرد: نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها نیازمند همراهی و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت هرچه بیشتر مردم است.

وی افزود: در برهه کنونی نیاز است که پلیس مقتدر و توانمندتر و از تکنولوژی روز در ماموریت ها بهره‌مند شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: با همت و تعامل اعضای شورای تامین و اداری، امنیت نسبی و پایدار در سطح این شهرستان برقرار شده که در این زمینه به مشارکت بیشتر مردم نیز نیاز است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و جان برکفان حافظان راه امنیت همانند چراغ روشنی درجامعه است، گفت: هفته ناجا فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات و کوشش های خالصانه نیروهای انتظامی است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در هفته  ناجا عملکرد یکساله پلیس به اطلاع مردم که  امنیت خود را مدیون این عزیزان می‌دانند، رسانده شود.

وی بیان کرد: عزت و امین بودن از خصوصیات بارز نیروی انتظامی است و آنان  وظایف سنگینی در حفاظت از ارزش های انقلاب و اسلام دارند.
فرمانده انتظامی گناوه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدارو دژ مستحکم ارزش های کشور است.

سرهنگ حسین احمدی افزود: امنیت یکی از شاخص های انسانی به شمار می‌آید که  زمینه ساز  رشد و بالندگی جامعه و افراد خواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز ناجا به عنوان نیروی پیش قراول انقلاب اسلامی در برقراری امنیت پایدار و تحقق آرمان های انقلاب نقش آفرینی می‌کند.

احمدی  گفت: ارتباط پیوسته پلیس با آحاد جامعه نقش بسزایی در امنیت دارد و  زمانی این مهم محقق می‌شود که مردم ، پلیس را از جنس خود بدانند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.