به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری قزوین ، صفر فضلی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی افزود: داشتن ارگان و رسانه از ملزومات کار حزبی است.
وی اظهار داشت: احزاب نسبت به برگزاری منظم جلسات به صورت ماهانه و فعال نمودن کمیته های مختلف از جمله کمیته جوانان و کادرسازی، تربیت وآموزش جوانان برای آینده اهتمام جدی داشته باشند.
فضلی افزود: همیشه در هر جامعه ای سه گروه صاحبان ثروت یا نخبگان مالی، صاحبان قدرت یا نخبگان سیاسی و صاحبان فکر و اندیشه یا نخبگان فکری وجود دارند که اگر این سه گروه در یک راستا حرکت کنند شاهد پیشرفت و توسعه در کشور خواهیم بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته نشست های هم اندیشی با کلیه احزاب وفعالان برگزارشود و نظرات وپیشنهادات این احزاب در راستای بهبود امور استان مورد استفاده وبهره برداری قرار گیرد.
وی در خصوص تاسیس خانه احزاب نیز گفت: به زودی با پیگیری های صورت گرفته خانه احزاب راه اندازی واحزاب در یک جا متمرکزو به صورت فراکسیونی اداره خواهند شد.
وی اضافه کرد: رویکرد جدید دفتر سیاسی استانداری طبق برنامه ریزی انجام شده ، هم فکری با اعضای شورای مرکزی احزاب و بهره گیری از نظرات آنان است .
دبیر حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قزوین نیز در این نشست گفت: تعدد احزاب، ضعف در کار گروهی و تیمی، نبود پشتوانه مالی مناسب، عدم حمایت دولت ها از ایده ها و نظرات احزاب، نبود فضای باز سیاسی برای بیان عقاید، کمرنگ شدن فعالیت حزبی و سیاسی به علت ترس افراد جامعه از فعالیت حزبی و کمرنگ شدن حضور بانوان در احزاب و فعالیت های سیاسی از موانع فعالیت حزبی است.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.