حجت‌الاسلام رضا خدری روز شنبه در اجتماع بانوان عاشورایی و رهروان زینبی شهر چغادک افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره مقاومت و ایستادگی مردم پرافتخار ایران و ایثارگران، رزمندگان، و شهدا و جانبازان است.

وی بیان کرد: رزمندگان در این عرصه همه توان خود را به کار گرفتند تا پرچم کشور بر زمین نیفتد و خدشه‌ای به دین وارد نشود.

خدری ادامه داد: دفاع مقدس برای هر عرصه‌ای حرف برای گفتن دارد، حتی برای جامعه امروز ما و شاید بسیاری از دردهای امروز جامعه همچون نگرانی‌ها و اضطراب‌ها داروی آن در فرهنگ دفاع مقدس نهفته باشد.

وی اظهارداشت: نقطه‌ به‌ نقطه دفاع مقدس، حماسه به حماسه و چهره‌ها و قهرمانان آن باید بیش از این در جامعه ارزش‌گذاری شوند.

خدری بیان کرد: هر حماسه در دفاع مقدس برگ زرینی است که امروز در پناه همان فرهنگ، جامعه ما بیمه‌شده و کشور با همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که وجود دارد توانسته خود را نگه دارد.

وی افزود: شاید جامعه تا پیش از دفاع مقدس با مفهوم شهید و خانواده شهید آشنایی نداشته و این مهم تنها مختص کربلا و قیام عاشورا بود اما دفاع مقدس مفاهیم را در بین مردم آورد.

خدری تاکید کرد: دفاع مقدس حماسه جاوید و گنج پایان‌ناپذیر است همه این موفقیت‌ها به برکت فرهنگی است که ملت ما از اهل‌بیت (ع) و عاشورا گرفتند.

وی گفت: ایران اسلامی با پیاده کردن الگوها و ارزش‌های عاشورایی اکنون بعد از ۱۴۰۰ سال عزتمندانه در برابر دشمنان خود قد علم کرده است.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.