پیام مساعدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت  وزش بادهای جنوبی به عنوان عامل اصلی رطوبت ها نیز در استان تداوم دارد.

وی بیان کرد: سرعت این بادها در ساعت‎هایی از روز بویژه در سواحل و روی دریا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

مساعدی ادامه داد: در طول روز نیز برای استان بوشهر غبار محلی و در طول شب تا اوایل صبح در برخی نقاط ساحلی وقوع پدیده مه همراه با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین طی روزهای پنجشنبه تا شنبه به تناوب در برخی ساعت‌ها بویژه در ساعت‌های بعد ازظهر، رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداه کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید و از امشب بتدریج با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و روی دریا در ساعت‌هایی از روز ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌‍بینی شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۹ بامداد، جزر اول ۱۲:۰۶، مد دوم  ۱۸:۲۷ و جزردوم ۲۲:۵۴ خواهد بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.