کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت رطوبت هوا در عسلویه، بوشهر، دیر و گناوه به ترتیب به ۹۴، ۸۵، ۸۱ و ۷۷  درصد رسید و دیلم و برازجان نیز رطوبت ۶۷ درصدی را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و جم به ترتیب با ۴۶.۵ و ۴۳ درجه بیشترین و دیر با ۳۷ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان هفته در سطح استان بویژه در مناطق ساحلی وزش ملایم بادهای جنوبی همراه با هوای شرجی ( گرم و مرطوب)، پدیده غبار محلی و مه صبحگاهی ( که گاهی سبب کاهش دید می شود) ادامه داد و دریا در این مدت به طور نسبی آرام پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در ساعت‌های از وقت بعد از ظهر تا اوایل شب نیز  با رشد ابر در ارتفاع‌های شرقی استان احتمال تشکیل توده‌های جوی ناپایدار همرفتی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای ۲۴ ساعت آینده نیز آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق پدیده مه صبحگاهی و احتمال

کاهش دید و در ساعت‌هایی ازبعد ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات استان همراه با رشد ابر پیش بینی می شود.

انصاری گفت: در این مدت جهت وزش باد در نواحی ساحلی و روی دریا  جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است. 
وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۵۳ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۳:۴۶، مد دوم دریا ساعت ۱۹:۵۱ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳:۳۴ خواهد بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۴۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.