عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: امروز دشمن با فریبکاری تلاش می‌کند از باتلاق بی‌آبرویی سیاست‌های جنگ‌طلبانه و ابتر خود در منطقه فرار کنند زیرا این اتهام‌های دشمن بیانگر پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت به‌شمار می‌رود که محور آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: هر چند فشارهای ناعادلانه استکبار باعث ایجاد سختی‌هایی در پاره‌ای از موقعیت‌ها شد ولی مردم ایران با الهام و تاسی از دفاع مقدس عزتمند ایستادند و آن را با وابستگی متعفن گونه معاوضه نمی‌کنند.

جمشیدی اضافه کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از همراهی و هم‌دلی مردم در گذر از شرایط سخت است و همه ما مدیون  شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم امروز وظیفه ماست که با وجود همه هجمه‌ها علیه کشور که مسئولانه و صادقانه پای کار باشیم و با عملکرد مطلوب خود مایه اعتماد و رضایتمندی مردم به نظام باشیم.

وی گفت: رزمندگان دفاع مقدس در زمان خود به مطلوب‌ترین شکل با گذر از جان و وابستگی‌ها نقش خود را ایفا کردند و اکنون وظیفه ماست که به‌عنوان خدمتگزاران ملت نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

جمشیدی ادامه داد: تجربه دفاع مقدس این را به ما نشان داد هر گاه کیان کشور مورد تهاجم قرار بگیرد آحاد ملت فارغ از هر وابستگی نژادی، مذهبی و سیاسی با اتحاد به دفاع می‌پردازند و امروز که به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی از دولت‌های معارض و معاند به ایران محو شده و جنگ اقتصادی را آغاز کردند با پای کار بودن ما مردم نیز در برخورد با مشکلات با سعه صدر بیشتری حاضر و به خدتمگزاران خود کمک می‌کنند.

فرمانداربوشهر نمونه همکاری و پشتیبانی مردم را در توجه نکردن به دستگاه‌های تبلیغاتی دولت‌های معارض جمهوری اسلامی و تلاش دشمن برای اغفال و جدا کردن مردم از نظام و انقلاب معرفی کرد و از همه دستگاه‌های اداری و اجرایی خدمت‌دهی هرچه بیشتر و گره‌گشایی از مشکلات مردم را خواستار شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.