مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت:  فرایند ساماندهی و برنامه ریزی شروع سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر در ۳ محور بعد از خرداد امسال انجام و با تمهیدات اتخاذشده  ۱۳۰ آموزشگاه برای پذیرش ۱۸ هزار دانش آموز  بجز منطقه بندرریگ آمادگی کامل دارد.

اسکندر احمدی افزود: با سازماندهی نیروهای انسانی، انتخاب مدیران و دبیران، کلاس بندی، ثبت نام و برگزاری نشست های متعدد با مدیران در اجرای پروژه مهر ،  دانش آموزان در سال تحصیلی جدید بدون دغدغه و کمبود و مشکل خاصی روانه کلاس های درس شوند.

وی بیان کرد: برگزاری نشست شورای ترافیک و کلاس های دانش افزایی برای همکاران ، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، ، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی مدارس با همکاری بسیج از دیگر اقدام های صورت گرفته قبل از بازگشایی سال تحصیلی در این شهرستان است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه گفت: در صورتیکه دانش آموزان بی بضاعت شناسایی نشده که نیاز به مایحتاج تحصیلی داشته باشند این اداره آمادگی کمک به آنان را دارد.

وی افزود: رونمایی از برنامه عملیاتی سالانه در شورای آموزش وپرورش، زنگ بازگشایی و مقاومت در آموزشگاه شهید بهشتی باحضور مسئولان و  آیین روز شکوفه ها از برنامه های پیش بینی شده این مدیریت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت ۱۰۳ هزار نفر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.