رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عملکرد موفقی در این حوزه داشته است که رای اعتماد نمایندگان مجلس منجر به ارتقای شاخص های عملکردی خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری افزود: تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و تصدی سکان هدایت آن توسط مونسان باعث تحول ، رشد و پویایی این وزارتخانه می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نمایندگان مجلس اشراف کامل به عملکرد گزینه پیشنهادی این وزارتخانه دارند و فضای مجلس برای اخذ رای اعتماد وی مناسب است.

ارزیابی‌های کلی مجلس در خصوص عملکرد علی اصغر مونسان مثبت است

 نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان درمجلس نیز معتقد است گفت: نمایندگان مجلس ارزیابی‌های خود را از عملکرد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام و دیدگاهها در این زمینه مثبت است.
سید کمال الدین شهریاری افزود:مدیریت ۲ساله مونسان در مسوولیت پیشنهادی محک خوبی برای ارزیابی عملکرد وی است که بررسی ها نشان می دهد ایشان با برنامه ریزی و اقدام های کارشناسی تحرک لازم برای پیشرفت در حوزه های مربوطه را فراهم کرده اند. 
وی تصریح کرد: به لحاظ کمی و کیفی در دوره  مونسان عملکرد مثبتی از میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دیده می شود و نظر من نیز مانند اکثر نمایندگان برای گزینه این وزارتخانه مثبت است.
 

 مونسان مدیری توانمند و موفق است

 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه استان بوشهر نیز در خصوص رای اعتماد مجلس به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مونسان انصافا مدیری موفق است و اقدامات مثبت

۲ سال گذشته وی توانسته نگاه نمایندگان را به این وزارتخانه برگرداند.

سکینه الماسی افزود: نظر اکثر نمایندگان مجلس براین است که رای اعتماد به علی اصغر مونسان  می‌تواند کمک کند که وی اقدامات گذشته خود را ادامه دهد و برنامه‌های خود را پیگیری کند.

عضو فراکسیون زنان اظهارداشت: نظر مثبت درباره ادامه کار علی اصغر مونسان می‌تواند برای  پیشبرد کارها در وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کمک موثری باشد.

وی یادآورشد: در راستای آشنایی بیشتر با دیدگاههای وی  از مونسان برای نشست با فراکسیون زنان مجلس دعوت خواهد شد و  مدیری که از ظرفیت بانوان استفاده کند حمایت قاطع می‌شود.

مونسان کارهای مهمی در عرصه گردشگری انجام داده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:براساس شناخت از عملکرد و دیدگاههای گزینده پیشنهادی دولت نظرم در مورد مونسان برای پست  وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مثبت است.

محمدباقر سعادت افزود: مونسان با برخی از کمیسیون های  مجلس شورای اسلامی نشست داشته و کارنامه فعالیت و اقدام های ۲ ساله خود را تشریح کرده است.

وی یادآورشد:براساس شناختی که مونسان نسبت به مسوولیت فعلی خود دارد با ساختار جدید وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری  زمینه تداوم و ارتقای برنامه های ایشان در این مسوولیت بیشتر فراهم خواهد شد .

سعادت گفت: مونسان کارهای بسیار خوبی در عرصه گردشگری انجام داده و در این حوزه فعالیت قابل توجهی داشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهارداشت: نظم نسبت به توانمندی‌ها و مدیریت جهادی مونسان مساعد و مثبت است.

نماینده مردم دشتستان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و نبود منابع کافی و مناسب عملکرد ۲ساله مونسان مثبت بوده است برهمین اساس به نظر می رسد سایر نمایندگان نیز با اهتمام به این موضوع نظر مساعدی نیست به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری داشته باشند.

رئیس جمهوری دوشنبه هفته گذشته در نامه ای علی اصغر مونسان را به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

جلسه رای اعتماد علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری سه‌شنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در این جلسه برای دفاع از وزیران پیشنهادی دولت حضور می یابد.

در این جلسه رئیس جمهوری به مدت یک ساعت از برنامه های وزیران پیشنهادی خود دفاع می کند، دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق به ترتیب یک مخالف و یک موافق هر کدام ۱۵ دقیقه فرصت صحبت خواهند داشت و بعد از آن وزیر به مدت ۳۰ دقیقه از برنامه های خود دفاع می کند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.