عبدالله ویسی شنبه شب پس از باخت سه بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: با وجود ضعف بازیکنان، هواداران در این هوای بد ما را به‌خوبی حمایت کردند و امیدواریم در بازی‌های بعدی پاسخگوی حمایت آنها باشیم.

وی بیان کرد: زندگی برای ما ادامه دارد و آنها مطمئن باشند روزهای خیلی خوبی برای ما در آینده رقم می‌خورد.

ویسی ادامه داد: پیمان شیرزادی برای این بازی در طول هفته مصدوم شد و به جز مصطفی احمدی فرد دیگری را نتوانستم اضافه کنیم آن هم در شرایطی که می‌خواستیم شکل حمله حفظ شود.

وی افزود: بازیکنان نیز تحت تاثیر نام حریف قرار گرفتند و غیر قابل انتظار بودند ولی رفته رفته باید برای بهبود وضعیت تیم تلاش کرد.

ویسی گفت: اینکه  بعد از بازی بگویم تیم ما ضعیف بسته شده و سپاهان خوب بسته شده این بهانه‌گیری است و شاید به ما بخندد و باید بپذیریم در این بازی مستحق شکست بودیم.

سرمربی شاهین بوشهر عنوان کرد: در نیمه اول پرس خوبی داشتیم اما پس از دریافت گل بازی ما باز شد و جلوکشیدیم که این فضا را برای محبی باز کرد تا وی بتواند گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

وی گفت: تا آنجایی که امکان داشت بازیکنان شاهین محبی را کنترل کردند ولی در ادامه نتوانستند آن را کنترل کنند و محبی موفق به گلزنی شد.

ویسی در ارتباط با محمد محبی بازیکن سابق شاهین بوشهر گفت: وی از بازیکنان بزرگ آینده فوتبال کشور است و خوشحالیم که از بوشهر به سطح اول فوتبال کشور راه پیدا کرده و به تیم ملی نیز دعوت شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در تیم شاهین باید بتوانیم آنها را حل کنیم و با تمام وجود سعی می‌کنیم تیم را بسازیم.

ویسی تاکید کرد: برای نزدیک شدن به روزهای خوب نیازمند کمک مسئولان هستیم.

وی گفت: محمد طیبی برای پیوستن به شاهین ۱.۵ میلیارد تومان می خواست ولی نتوانستیم وی را جذب کنیم و با این اعتبار هفت بازیکن جذب کردیم که این نشان از بضاعت اندک مالی تیم شاهین است.

ویسی افزود: ما حرف‌های  زیادی برای گفتن داریم اما اجازه نمی‌دهیم اتفاق ناگواری پیرامون شاهین رخ دهد.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.