شاهین بوشهر امشب در حالی به مصاف حریف سپاهانی می رود که با بودجه حداقلی تنها موفق شده شمار از بازیکنان شاخص سال گذشته را حفظ کند و در برخی پست‌ها نیز بازیکنانی جوان و جویای نام را به خدمت بگیرد.

عملکرد شاهینی‌ها در نقل و انتقالات آن طور که باید چشمگیر نبود و به قول فوتبالی‌ها این تیم حتی یک بمب نقل و انتقالی نیز برای ترکیدن و سورپرایز هوادارانش نداشت.

اما در مقابل حریف اصفهانی که سودای حضوری مقتدرانه در جام باشگاه‌های آسیا را در سر می پروراند با برپایی اردو خارجی در ترکیه، حفظ ستاره ها و جذب چند بازیکن مطرحی همانند محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری و جرجی ولسیانی شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و به گواه کارشناسان فوتبال کارنامه قابل قبولی در نقل و انتقالات پیش فصل گرفتند.

با این حال بوشهری‌ها در کنار قصه جدانشدنی بی پولی تیم‌ محبوب شان امیدوار به ورزشگاه تازه تاسیس شهید مهدوی می‌روند تا با چشم دوختن به انگیزه بازیکنان و ساق‌های بازیکنان جویای نام خود بتواند سپاهانی را که امسال هر درسه جام لیگ برتر، حذفی و باشگاه‌های آسیا حاضر است را در خانه متوقف کنند.

سپاهانی که در فصل نقل و انتقالات توانسته با شکار "محبی" شاه ماهی تیم بندرنشینان (زننده گل صعود شاهین ) یک شاهینی اصیل را در لیست  ۱۸ نفره خود جای دهد و امروز قلعه نویی به عنوان سرمربی و کیروش استنلی بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

در کنار دیدار نابرابر سپاهان و شاهین شاید چالش اصلی فراروی محبی باشد که باید برابر تیمی قرار بگیرد که فوتبالش را از نوجوانی تا جوانی در آن سپری کرده و خود را مدیون شاهین می‌داند.

با این حال بوشهری‌ها امشب همچون سرمربی جوان خود امید به شگفتی سازی دارند تا بتوانند با همه نداری‌هایی که به گفته عبدالله ویسی (سرمربی شاهین شهرداری بوشهر) به سطح رختکن زیردرختی است نام و اعتباری برای خود دست و پا کنند.

شاید نتیجه دیدار شب گذشته آبی پوشان پایتخت با هدایت استراماچونی سرمربی ایتالیایی برابر ماشین سازی تبریز به تنهایی برای امیدواری شاهینی‌ها به کسب نتیجه‌ای غافل گیر کننده برابر طلایی پوشان اصفهانی کافی باشد.

با این حال سپاهان نیز پس از ۲ نایب قهرمانی و دست نیافتن به جام در این لیگ بیش از هر زمان دیگری تشنه موفقیت است تا بتواند این چند سال دوری از جام را پایانی ببخشند.

البته بوشهری‌ها در آن مسیر پیش از آغاز به مصاف، جدال خود را با سامانه فروش بلیت‌های الکترونیکی و خطاهای پیاپی آن آغاز کردند سامانه‌ای که به گفته فوتبال دوستان بوشهری آنها را در آستانه نخستین بازی لیگ جان به لب کرده است.

سامانه‌ای که معلوم نیست بتواند پاسخگویی آن ناخدای عاشقی باشد که عرق دریا رفتنش خشک نشده با همان سبک و سیاق سابق و دریافت بلیت کاغذی راهی محله تنگ می‌شود تا پس از گذشت ۲۵۵۰ روز تماشاگر پرواز شاهین محبوبش در لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

با این حال یک بوشهر است و عشق فوتبال که با آغاز لیگ برتر زن و مرد، پیر و جوان، بازاری و کارگر، کارمند و محصل و غیره همه و همه یا با حضور خود در ورزشگاه و یا از طریق جعبه جادویی نظاره گر نماینده خود شاهین باشند.

شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان امشب در هفته نخست لیگ برتر ساعت ۱۵: ۲۰ به مصاف یکدیگر می روند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.