امام جمعه موقت بوشهر در جمع نمازگزاران بوشهری گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند با تقدس‌زدایی، ترویج ازدواج سفید، شکستن حرمت والدین و ترویج بدحجابی در جامعه به کانون خانواده‌های ایرانی ضربه بزند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: هرچند خانواده از مهمترین و حساس‌ترین جایگاه در قانون اسلام برخوردار است اما از آسیب پذیرترین کانون‌هاست به همین دلیل باید نسبت به تحکیم بنیان خانواده حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت کانون خانواده، در زمان حاضر هیچ خدمتی به نظام و انقلاب مهم‌تر از خدمت به تحکیم بنیان خانواده نیست.

جمالی اضافه کرد: شرایط سخت اقتصادی از جمله مهمترین عواملی است که امروز خانواده‌ها را آسیب پذیر کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی در حوزه اشتغال است که باید در این بخش اقدام لازم از سوی دولت انجام شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در زمینه تولید دارد اما شرایط لازم برای اشتغال جوانان متعهد در استان فراهم نیست و مسئولان باید دقت بیشتری در این بخش داشته باشند.

جمالی برضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی در بخش کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به عدالت اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: دشمن در ۴۰ سال گذشته همواره از راه جنگ نظامی، ترور، تحریم و جنگ‌های نیابتی نتوانسته به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند به همین دلیل امروز جنگ فرهنگی را برعلیه ایران اسلامی راه انداخته و در این راستا خانواده بعنوان مهمترین کانون هر جامعه را مورد هدف قرار داده است.

جمالی با اشاره به دوم شهریور آغاز هفته دولت اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر باید اسوه دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی سادگی، بی تکلفی، دوری از تشریفات، زندگی ساده، توجه به قشر ضعیف و محروم، اخلاص در کار همراه با تقوا را از ویژگی‌های شهیدان دولت عنوان کرد.

جمالی بر ضرورت انتقاد پذیری مسئولان و پاسخگویی به نیازهای مردم تاکید کرد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رسیدگی و برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی و جتماعی باعث تزریق روحیه امید به جامعه می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت پرهیز از خام فروشی نفت و پیشگامی استان بوشهر بعنوان پایتخت انرژی کشور تاکید کرد.

جمالی بر ضرورت ساماندهی خانه‌های مبله و پلاژ بانوان در بوشهر تاکید کرد.

۶۰۴۷/۷۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.