بخشدار امام حسن روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این بخش گفت: طرح بهسازی گلزار و یادمان شهدای گمنام این بخش از عمده طرح هایی است که با نام شهداست و امیدواریم نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.

کریم خلیفه لیراوی اظهارداشت: در زمان بهره‌برداری از این طرح‌ها برنامه‌های فرهنگی و معنوی که زینت بخش محفل شهدا باشد، مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: یادواره شهدا در شهر و روستاهای بخش با برنامه‌ریزی مناسب که درخور شان و منزلت آنان خواهد بود در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

بخشدار امام حسن افزود: در روستاهای این بخش که شهید تقدیم انقلاب و میهن کرده‌اند در ورودی‌های آنها تمثال شهیدان نصب خواهد شد و کوچه و معابر شهری و روستایی نیز به نام شهدا مزین شود.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمات صورت گرفته را بخوبی به مردم گزارش دهیم تا امیدواری آنان  به نظام و انقلاب بیش از پیش افزایش یابد.

خلیفه لیراوی گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و هماهنگی با فرماندار شهرستان، درصددیم جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت روز کارمند در شهر امام حسن برگزار شود.

بخشدار امام حسن با گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: باتوجه به اینکه بازسازی حماسه غدیر در روستای لیلتین برگزار خواهد شد از عموم مردم مومن و متدین این بخش انتظار داریم در این برنامه معنوی حضوری پرشور داشته باشند.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.