فرماندار دشتی روز یکشنبه در مراسم جشن بزرگ غدیر در مسجد امام رضا (ع) شهر خورموج  گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر گرفته از غدیر است که تداوم  و استمرار  ولایت و امامت است.

عبدالله نادری افزود: دهه امامت و ولایت بزرگترین و بهترین فرصت برای معرفی تمام ابعاد غدیر به جوانان و نسل جوان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مهمترین پیام غدیر اتحاد همه مردم ومسولان و پیروی از ولایت امر مسلمین برای حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی جامعه است.

نادری گفت: در طول تاریخ  همواره عده ای سعی داشته اند علی رغم تمام مستندات محکم تاریخی  در ارتباط با غدیر این واقعه بزرگ تاریخی را انکار کنند.

 فرماندار دشتی افزود: امریکا و دشمنان قسم خورده  به خاطر مسائل هسته ای و نظامی با ما مشکل ندارند،  آنها با ماهیت و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و می ترسند این حکومت دینی به الگویی برای جهانیان  و همه ملت ها تبدیل  شود.

نادری تاکید کرد: دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای ماست تا با استفاده از فضای مجازی و رسانه های نوین  پیام غدیر را به گوش  همه جهانیان برسانیم.

دبیر بنیاد غدیر شهرستان دشتی نیز گفت:  این بنیاد در طول ۱۰ سال فعالیت صدها برنامه مهم  فرهنگی، علمی و دینی برای معرفی ابعاد مختلف غدیر درسطح شهرستان دشتی برگزار کرده است.

ابراهیم فربود افزود: امسال نیز در دهه ولایت  بیش از ۵۵ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطخ ۴ شهر خورموج، کاکی،  شنبه و بادوله و تعداد ۲۰ روستای شهرستان برگزار می شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.