فراز کمالوند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ۲ بازی گذشته از جوان ها استفاده کردیم اما آنها بخوبی نتوانستند چیزی که ما انتظار داریم را در زمین اجرا کنند.

 وی بیان کرد: به اندازه کافی به نفرات جوان تیم فرصت داده شده و با این شرایط سخت است که از این نفرات در لیگ برتر بتوانیم استفاده کنیم.

کمالوند ادامه داد: در مجموع پارس جنوبی به طور نسبی شرایط خوبی دارد و تمرین و بازی های دوستانه طبق برنامه انجام گرفته است.

وی بیان کرد: روز جمعه آخرین بازی تدارکاتی  پارس جنوبی  پیش از آغاز لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان است که در این مسابقه با ترکیب اصلی خود حاضر می شویم تا بتوانیم شرایط بازی با پرسپولیس را تداعی کنیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به وضعیت مصدومان تیمش گفت: در حال حاضر این تیم چهار بازیکن مصدوم دارد که در هفته گذشته در تمرین ها حاضر نبودند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

کمالوند یادآورشد: محمد ابراهیمی، وحید خشتان، مهدی ترکمان و حامد پاکدل چهار بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت به آنها در هفته گذشته استراحت کامل دادیم و از هفته آینده  تمرین های خود راشروع می کنند.

وی افزود: امید است حداقل ۲ نفر از این بازیکنان به دیدار با پرسپولیس برسند.

پارس جنوبی جم در نخستین بازی لیگ نوزدهم پنجشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۹:۱۰  در ورزشگاه آزادی به مصاف سرخ پوشان پایتخت می‌رود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.