فاطمه کرمپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شهر دالکی دشتستان افرود: رسالت اصلی خبرنگار آگاهی بخشی، زبان گویای جامعه و مدافع منافع مردم است و در واقع این اصل محقق نخواهد شد مگر اینکه رسانه ها مستقل باشند.

وی اضافه کرد: در این زمینه  وزارت فرهنگ و ارشاد همواره بر حمایت رسانه ها تاکید فراوان دارد که در این ارتباط برای حمایت از خبرنگاران وام 300 میلیون ریال به اعضای خانه مطبوعات پرداخت می‌شود.

شهردار دالکی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: همواره در کارها و برنامه‌ها فضای آزاد و نقدپذیری را سرلوحه قراد داده ایم زیرا معتقدیم که پیشرفت برای فضایی است که نقدپذیر باشد.

عباس جاودانی اضافه کرد: دالکی شهری با پیشینه تاریخی و فرهنگی است که هم در حوزه عمران و هم فرهنگ شایسته بهترین هاست.

شهردار دالکی بیان کرد: توسعه در حوزه مبلمان شهری و در کنار آن فضاهای فرهنگی با پیوست های آسایش، زیبایی و سلامت از عمده برنامه های در این شهر است.

وی از بهره برداری چندین پروژه در هفته دولت در این شهر خبر داد و گفت: در حوزه عمرانی ساماندهی ورودی شهر به عنوان دروازه ورودی استان از سمت فارس از برنامه های مهم شهرداری دالکی است.

جاودانی همچنین از تعیین پنجم اسفندماه به عنوان روز دالکی برای معرفی بهتر ظرفیت های این شهر خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی نیز دقت در انعکاس اخبار برای انجام رسالت خطیر خبرنگاری و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را لازمه این حرفه دانست.

پناه بیان کرد: شورای اسلامی دالکی خدمت بی منت بدون درنظر گرفتن جناح بندی‌های سیاسی با مبنا قراردادن سه رویکرد پاسخگویی، وحدت و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: شورای پنجم این شهر تاکنون با ۵۱ جلسه رسمی و ۴۵۰ مصوبه درخدمت مردم شهر دالکی بوده که نتایج آن در سطح شهر قابل مشاهده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی ادامه داد: علاوه بر کارهای عمرانی اختصاص ۲۰۰میلیون ریال به هیات های مذهبی، ۲۵۰میلیون ریال به هیات های ورزشی و ۱۳۰میلیون ریال نیز به یادواره شهدا و نصب تمثال شهدای دالکی را از جمله فعالیت های شورا و شهرداری برشمرد.

پناه عنوان کرد: در حوزه تعامل شورا با مردم نیز تاکنون پنج جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده است.

وی یکی از خواسته های اصلی مردم و مسئولان شهر دالکی را استقرار بخشداری در این شهر عنوان کرد.

۷۲۱۳/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.