فرماندار گناوه  چهارشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تا زمانی که خبری صحت و سقم آن مشخص نشده نباید انتشار دهند بلکه باید آن را پیگیری و زمانی که مشخص و روشن شد نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

سیدعلی پاک نژاد افزود: جامعه به خبرنگاران تحلیل گر و متعهد نیاز دارد.

فرماندار گناوه با اشاره به برگزیده شدن اثر خبری رئیس دفتر ایرنا در نخستین جشنواره تولیدات این سازمان در کشور گفت: این موفقیت افتخاری برای شهرستان گناوه از جمله جامعه خبری است که امید می رود دیگر خبرنگاران به چنین موفقیتهایی نایل شوند.

وی ادامه داد: به مسئولان تاکید شده ارتباط خود را با رسانه ها بیش از پیش تقویت و خدمات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کنند.

پاک نژاد اظهار کرد: یکی از رسالت های خبرنگاران در برهه کنونی انعکاس و بازگو کردن خدمات نظام بخصوص در دولت تدبیر و امید است.

فرماندار گناوه گفت: تحریم های ظالمانه و محدودیتهای اعمال شده از سوی دولت تدبیر و امید در هیچ یک از دولتهای قبل سابقه نداشته است اما با این وجود اتفاقهای مهمی صورت گرفته که باید به مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در شهرستان گناوه اقدام‌های خوب و مهمی انجام شده که باید به جامعه اطلاع رسانی شود.

پاک نژاد احداث مسکن محرومان از سوی نهادهای حمایتی، احداث راه‌ها، طرح‌های عمران شهری، ورزشی، احداث بوستان ها و چمن های مصنوعی ورزشی، افزایش روند گاز، برق و آب رسانی به شهرها و روستاها، نهضت آسفالت، احداث کارخانه جوجه کشی و کشتارگاه طیور را از جمله این خدمات عنوان کرد.

وی گفت: در شهرستان گناوه در زمینه طرح های اشتغال زایی اقدامهای خوبی صورت گرفته که آغاز عملیات اجرایی شهرک شیلاتی رودشور بخش ریگ با 2هزار و 500 فرصت شغلی از جمله این اقدام‌هاست.

فرماندار گناوه از معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری خواست فهرستی در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی تهیه و  در اختیار رسانه ها قرار دهند.

وی  ادامه داد: در هفته دولت و دهه فجر امسال طرح های مهمی در حوزه های عمران شهری، بهداشت، آموزش وپرورش، راه و آب افتتاح و اجرایی می شود.

پاک نژاد افزود: قطعه اول جاده ساحلی بندرریگ به گناوه بطول 5 کیلومتر انجام و فاز دوم آن با اعتبار 160 میلیارد ریال اجرایی می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: یکی از شاخصههای مهم توسعه هر جامعه وجود مطبوعات و رسانه های مجوز دار است.

علیرضا سبحانی افزود: باتوجه به اینکه دولت  نسبت به افزایش مطبوعات و رسانه ها تاکید دارد در این شهرستان سه هفته نامه و چهار سایت خبری ثبت شده فعالیت می کنند.

وی اظهارکرد: یکی از وظایف مهم خبرنگاران کسب خبر از منابع اصلی و موثق است و هر خبری باید هویت آن مشخص و شناسنامه دار باشد.

در این آئین خبرنگاران شهرستان گناوه از سوی فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری تجلیل بعمل آمد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

6164/6047/6045

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.