در این بازدید تعدادی از دانشجویان عضو انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی روز خبرنگار را تبریک و تهنیت گفتند و با فعالیت های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و نحوه تهیه و تنظیم خبر آشنا شدند.

دانشجویان  برگزیده شدن اثر ارایه شده رئیس دفتر گناوه  در نخستین جشنواره تولیدات ایرنا  در رشته خبر تبریک و این موفقیت بزرگ را  افتخاری برای شهرستان بویژه خبرنگاران دانستند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور گناوه گفت: خبرنگاران و رسانه ها بویژه ایرنا جایگاه خاصی در بین جامعه دارند و شایسته است که بنحو مطلوب از آنان  تقدیر و تشکر شود.

ضرغام خرمی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه همواره با این دانشگاه تعامل و افری داشته و رویدادها و برنامه های این مرکز علمی را بخوبی پوشش و انعکاس می دهد.

وی اظهار داشت: حضور دانشجویان در ایرنا گناوه فرصتی مغتنم برای گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از فعالیت های این رسانه است که در طول سال تداوم خواهد داشت.

مسئول دفتر ایرنا گناوه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید محمود صارمی گفت: در مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به درجه رفیع شهادت نایل و این روز در تقویم کشور به نام خبرنگار نام گذاری که همه ساله این مناسبت گرامی داشته می شود.

نعمت الله بهروزی به  تاریخچه و فعالیت ها و سیاست های  سازمان خبرگزاری جمهوری اشاره کرد و گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پارس نام داشت در سال ۱۳۱۳ تاسیس و از سال ۱۳۵۸ به نام ایرنا تغییر کرد.

وی گفت: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام جمهوری اسلامی با بیش از ۸۴ سال سابقه فعالیت در کشور و جهان بنا به رسالت محوله  همواره در راستای اعتلای پیشرفت و توسعه و  امیدآفرینی در کشور گام های موثری برداشته است.

وی اظهار داشت : یکی از سیاست ها و رسالت های ایرنا بنا به تاکید مدیرعامل  هم افزایی با نهادها و نخبگان از جمله مراکز علمی و دانشگاه‌ها و دانشجویان و انعکاس فعالیت های آنان است که این مهم در برنامه های این دفتر نیز  قرار دارد.

وی بیان کرد: دفتر گناوه در سال ۱۳۷۰ تاسیس و از بدو شروع بکار، تعامل تنگاتنگی با مسئولان و ارتباط مستمر با مردم برای بیان خواسته ها و مطالبه های آنان داشته است.

شهرستان گناوه دارای سه دانشگاه شامل پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.