بخشدار ریگ روز سه شنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران این بخش گفت: مردم هر چه بیشتر در جریان خدمات صورت گرفته نظام قرار بگیرند رضایتمندی و امیدواری آنان به انقلاب بیشتر و زمینه یاس دشمنان  فراهم می شود.

محمد حسن بازویی گفت: انعکاس خدمات دولت  به رغم توطئه ها و راه انداختن جنگ اقتصادی دشمنان گسترده و شایان بوده و بارها شاهد بودیم که طرح های بزرگی افتتاح و اجرایی شده و باید رسانه ها در این زمینه اطلاع رسانی مناسب کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان در تلاشند تا خدمات نظام و دولت را که به برکت خون هزاران شهید بدست آمده و همچنان تداوم دارد کمرنگ جلوه دهند و در این میان رسانه ها هستند که می توانند ایفای نقش و آن انتظاری را که دولتمردان از آنان دارند برآورده کنند.

بخشدار ریگ با سرنوشت خواندن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال گفت: خبرنگاران یکی از ارکان گرم نگه داشتن تنور انتخابات به شمار می آیند و زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق های رای  فراهم کنند.

وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای رسانه افزود: همگان باید قدردان خبرنگاران که در سرما و گرما و شرایط سخت جغرافیایی به جامعه آگاهی بخشی می دهند،  باشند.

بازویی اظهار داشت: وقتی یک خبرنگار در بدترین شرایط جغرافیایی در کنار مسئولان حضور و در انعکاس خدمات و بیان مسایل و مشکلات مردم تلاش می کنند جایگاه خودرا بیش از پیش در جامعه مستحکم تر می کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران همواره تیزبینانه مسایل جامعه را رصد می کنند و با انتقال آن به مسئولان زمینه خدمات بیشتر را به مردم فراهم کنند.

بخشدار ریگ یکی از ظرفیت های این بندر را تجارت خواند و گفت: یکی از اولویت های کاری  رفع مشکلات بندری این منطقه است و در این ارتباط برنامه و پیگیری هایی  با نماینده حوزه انتخابیه و سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان استانی صورت گرفته است.

وی افزود: روشنایی اسکله تجاری این بندر که از مشکلات دیرینه بود رفع شده و تکمیل جاده ساحلی ریگ به گناوه در برنامه های اولویت دار قرار گرفته است.

وی گفت: استاندار بوشهر در بازدید از این طرح بر تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.

بازویی اضافه کرد: اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان توسط فرماندار به این بخش اختصاص یافته هم ردیف با اعتبارات برخی ادارات شهرستان بوده و در این زمینه  آموزش وپرورش و شهرداری بخوبی دیده شده است.

در پایان از خبرنگاران این بخش تجلیل شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.