مدیر روابط عمومی شهرداری گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه  گستردگی وظایف و حوزه فعالیت واحد روابط عمومی در شهرداری ها، دست یافتن به همه اهداف و گام برداشتن در بسیاری از حوزه های مرتبط با فعالیت روابط عمومی ها برای ما امکان پذیر نخواهد بود که  درحال تدوین راهبردی هستیم تا بر اساس آن ضمن تعیین اولویت ها و پرهیز از اقدامات کم اهمیت، به تلاش برای توسعه مفهوم و فرهنگ شهروندی پرداخته و رضایت ارباب رجوع به این مجموعه را جلب کنیم.

امرالله حاجب افزود: دولت ها و سازمان ها بدون حضور و مشارکت موثر شهروندان آگاه، قانونمند و مطالبه گر، قادر به بهبود شرایط زندگی مردم و رفع معضلات اجتماعی جوامع شهری نیستند که  بر این اساس شهرداری گناوه در دوره مدیریتی جدید، تاثیرگذاری بر افکار عمومی، گسترش فرهنگ شهروندی و تلاش برای توسعه روحیه مسئولیت پذیری شهروندان است.

وی اظهار داشت: براساس این راهبرد، از انتشار اخبار غیر ضروری و گزارش فعالیت های روتین و معمولی پرهیز و تنها صرف خدمات برجسته شهرداری با بهره‌گیری از همه ابزارهای ارتباطی برای آگاهی شهروندان اطلاع رسانی و منتشر می شود.

وی افزود: بندر گناوه از ظرفیت رسانه ای ممتازی برخوردار است که شهرداری برای آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد یک تغییر سودمند در وضعیت شهرنشینی به این ظرفیت تکیه کرده  و در این ارتباط از همه اصحاب رسانه که دغدغه بهبود محیط پیرامونی خود را دارند می خواهیم در پیمودن این مسیر و رسیدن به اهدافی متعالی یاری گر ما باشند.
حاجب بیان کرد: نحوه ارتباط و تعامل روابط عمومی شهرداری گناوه با رسانه ها، ارتباط با گروه های فعال در فضای مجازی و روند دریافت نظرها، دیدگاه ها و انتقادات مردم در نشست خبری روز خبرنگار تشریح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری گناوه  با بیان اینکه مفهوم شهروند با شهرنشینی  متفاوت است، افزود:  شهروند کسی است که با حقوق خود و جامعه‌ای که در آن زیست می‌کند آگاهی داشته و ضمن مطالبه‌گری خردمندانه، به مسئولیتش در برابر جامعه و زیست گاه خود عمل می‌کند تا شرایط بهتری را برای خویش و دیگران فراهم سازد.
وی اضافه کرد: شهروندی  یک موقعیت فعالانه است که بر اساس مجموعه‌ای از حقوق و تکالیف فردی و اجتماعی شکل می گیرد و ما مصمم هستیم  با بهره گیری از همه ابزارهای ارتباط جمعی، این حقوق و تکالیف را به مردم یادآوری و جامعه هدف  را به قرارگیری در این موقعیت ترغیب کنیم زیرا که  همه ما برای دستیابی به شرایط بهتر، راهی جز پرهیز از فردگرایی و منفعت‌طلبی و رواج دادن اخلاق جمعی نداریم.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.