فرماندار گناوه روز یکشنبه در جلسه کمیسیون آرد و نان این شهرستان گفت: همچنین در زمینه رساندن سوخت اضطراری به نانوایی ها  برنامه ریزی لازم انجام شود.

سیدعلی پاک نژاد افزود: کارگروه آرد ونان اولویت جابه جایی نانوایی‌های سطح شهر را با استقرار در  محله امید  که ۲۵۰ خانوار در آن سکونت دارند معطوف و در دستور کار  قرار دهند.

وی اظهار داشت: به منظور تامین آرد مورد نیاز بانوان سرپرست خانوار که نان محلی تولید می‌کنند تعاونی تشکیل و این افراد شناسایی و هویت دار شوند.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به گله مندی مردم  از بی کیفیت بودن نان سنگک در این شهر برنامه ریزی لازم برای برخورد با این واحد  انجام شود.

پاک نژاد رعایت مسایل بهداشتی در فضای داخلی و بیرونی نانوایی ها را لازم دانست و گفت: آسفالت و پاکسازی کانال ها در محدوده نانوایی و رستوران ها با هماهنگی شهرداری انجام شود.

فرماندار گناوه افزود: ماموران شبکه بهداشت تنها بخاطر حفظ سلامت و رضایتمندی مردم بر اساس وظایف محوله اقدام به بازرسی از نانوایی ها میکنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: جلسه کمیسیون آرد و نان براساس برنامه تدوین شده بصورت منظم برگزار می شود.

محمدحسین داریونی افزود: این نشست با دستور کار بررسی مصوبه های قبل، احداث نانوایی در محله امید و حل مشکلات بانوان که نان محلی تولید میکنند، برگزار شده است.

وی گفت: سهمیه سوخت به نانوایی‌ها بر مبنای سقف تعیین شده که کارگروه مشخص کرده اختصاص می‌یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: بازرسی ماموران این شبکه از نانوایی‌ها بر اساس دستورالعمل و طبق لیست باهدف حفظ سلامت و رضایتمندی مردم صورت می‌گیرد.

محمد بازیاری افزود: در بازرسی‌های بعمل آمده از نانوایی‌ها که در سامانه کشوری ثبت و منظور می شود چندین اصل از جمله روش تامین آب آشامیدنی، رعایت مسایل بهداشتی و دفع فاضلاب مدنظر قرار می‌گیرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۵۰ واحد نانوایی است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.