به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: این قطعی به دلیل  انجام پاره ای تعمیرات روی خطوط انتقال گاز ایلام - کرمانشاه توسط شرکت انتقال گاز ایران(منطقه همدان) صورت خواهد گرفت.

به منظور حفظ فشار گاز در خطوط تغذیه و شبکه داخلی مصارف خانگی، گاز صنایع پرمصرف، شهرکهای صنعتی، پتروشیمی، کارخانه سیمان، ادارات، تعاونی ها، مرغداری ها و کلیه CNG های شهرستان های مذکور از ساعت 20 سه شنبه هشتم مرداد قطع می گردد.

ادارات و ارگان ها، صنایع، رستوران ها، مرغداری ها، بیمارستان ها و نانوایی ها نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام نمایند.

به منظور رعایت نکات ایمنی، مشترکین گرامی که در زمان قطع گاز در منزل حضور نداشته و یا قصد خروج از منزل را دارند خواهشمند است نسبت به بستن شیر اصلی قبل از کنتور گاز خود اقدام نمایند.

در زمان وصل گاز ،مشترکان ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان سپرده و از هرگونه دستکاری رگولاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری نمایند.

بدینوسیله ضمن درخواست از همه مشترکین گرامی در رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز، به اطلاع می رساند همکاران شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مدت زمان قطعی گاز مشترکین به کار خواهند گرفت.

در حال حاضر ۳۸۷ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند که تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

3032/6034 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.