حمید زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استاد سید محمد رضا هاشمی زاده از مدت ها پیش با بیماری دیابت و مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می کرد و سرانجام صبح امروز بر اثر سکته قلبی در منزل خود دعوت حق را لبیک گفت.
وی یادآورشد: هاشمی زاده دبیر بازنشسته آموزش و پرورش دشتی و دارای مدرک کارشناسی روان شناسی اجتماعی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه شیراز بود.
زارعی ادامه داد: استاد هاشمی زاداه نویسنده و پژوهشگر متولد سال 1330 در شهر خورموج بوده و صاحب آثاری چون درنگه، از خاک تا افلاک، سوز و ساز، ساحت سرخ اجابت، شقایق های بیرمی و همصدا با نخل های تشنه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی افزود: مراسم تشییع این هنرمند هم استانی ساعت 17 فردا (یکشنبه 22 اردیبهشت ماه) از سه راهی گلزار شهدای خورموج برگزار و در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
وی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت این استاد گرانمایه روز دوشنبه صبح و عصر در حسینیه میرزا و ساعت 17 روز چهارشنبه نیز مراسم گرامیداشت از طرف حوزه هنری بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار خواهد شد.
شهر خورموج مرکز شهر ستان دشتی با 41 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.