عبدالله عباسی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: مجموعه همکاران تامین اجتماعی دیر دراجرای منویات مقام معظم رهبری با تلاش وهمت مضاعف توانستند رتبه برترکشور را به خود اختصاص دهند که این افتخار برای همه مردم این شهرستان مبارک است.
وی اضافه کرد: 31هزارنفر که نیمی ازجمعیت شهرستان دیر را تشکیل می دهند، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
عباسی ادامه داد: یکهزارو150نفر بازنشسته و مستمری بگیردرتامین اجتماعی شهرستان دیر وجود دارد که ماهانه 13 میلیارد ریال به عنوان مستمری به آنها پرداخت می شود.
رئیس تامین اجتماعی دیر افزود: بیشترخدمات سازمان تامین اجتماعی بر بستر آی تی بوده و بصورت اینترانتی وغیرحضوری ارائه می شود.
وی گفت: بستر برخط با پایگاه ثبت احوال به منظور دریافت اطلاعات هویتی معتبر فراهم شده است و در مراکزملکی سازمان تامین اجتماعی نیازی به ارائه دفترچه درمان نیست و بیمه شده تنها با کد ملی پذیرش شده و خدمات دریافت می کند.
عباسی بیان کرد: ارسال لیست، پرداخت حق بیمه، ابلاغ، حذف دفترچه کاغذی، سوابق، دریافت فیش مستمری بگیران و سایر خدمات نیز بصورت اینترنتی انجام می گیرد و سازمان تامین اجتماعی در تعامل کامل با سه قطب کارگر، کارفرما، ودولت بوده و درسال های اخیرتوانسته است همکاری بسیارمناسبی با شرکت ها و صنایع و صنوف داشته باشد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.