به گزارش ایرنا، نادر دست‌ نشان جمعه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی کوروش ملکی، لوکا نوزادزه و محمد بلبلی را به دلیل مصدومیت و جواد آقایی را به خاطر اخراج مقابل تراکتورسازی و محمد علیزاده و امین جوادی مقدم را به خاطر مسائل سربازی و دانشجویی در اختیار نداشتیم.
وی بیان کرد: با این شرایط پیش بینی بازی سختی برابر حریف داشتم به خصوص باتوجه اینکه بازیکنان حریف با نهایت انگیزه برابر سپیدرود صف آرایی کرده بودند.
دست نشان ادامه داد: در بازی امروز مدافعان ما با ارسال توپ‌های بلند از بازی خارج شدند و پارس جنوبی ما را با ارسال‌های بلند، به عقب نشاند.
وی یادآورشد: بر خلاف تصور آنها از دقیقه 15 با ارسال توپ‌های بلند ما را عقب کشاندند و تلاش کردند روی ما فشار بیاورند.
دست نشان ادامه داد: پارس جنوبی علاوه بر ارسال سانتر روی کرنر و اوت دستی نیز خوب ظاهر شد و بارها دورازه تیم سپید رود را تهدید کرد.
وی افزود: با این وجود به مردم رشت و مسئولان سپید رود تبریک می‌گویم که بازیکنان تیم در غیاب 6 بازیکن جانانه بازی کردند و موفق به کسب مساوی ارزشمند در خارج از خانه شدند.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره اتفاقات دیدار هفته گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی و اتهام شرط‌بندی به دروازه بان حریف (محسن فروزان) گفت: من فروزان را نه می‌شناسم و نه ارتباطی با ما دارد و نه بچه رشت است.
دست نشان یادآورشد: به دروغ می‌گویند که فروزان اهل رشت است چون او در خمام به دنیا آمده است.
پارس جنوبی جم با این تساوی 29 امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
سپید رود رشت نیز با 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا برای بقا چشم به چهار بازی حساس باقیمانده داشته باشد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.