به گزارش ایرنا، فرماندار بوشهر در این آئین گفت: براساس این تفاهم نامه ها یک پایگاه بهداشتی در محله رایانی ومرکز جامع خدمات سلامت، سرای محله، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در تنگک دوم، مدرسه 12 کلاسه در محله امامزاده، آسفالت کوچه ها و معابر محله های جنوبی، فرهنگسرا در پارک باغ بهزاد و اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی اجرا می شود.
عباس جمشیدی افزود: در شهرستان بوشهر هفت محله شامل تنگک اول، دوم و سوم، ریشهر، امامزاده، رایانی وسرتل و بافت تاریخی این شهراز جمله محله هایی است که مشمول برنامه ستاد بازآفرینی محله های هدف و ناکارآمد شهری قرار دارد.
وی بیان کرد: براین اساس سال گذشته از یکهزار و600 میلیارد ریال اعتبار شهرستان بوشهر30درصد برای توانمند سازی، ارتقا و تقویت زیرساخت های فرهنگی و عمرانی و جبران کمبودها اختصاص یافت.
جمشیدی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده اکنون گام های مهمی در بخش آسفالت معابر، برطرف کردن مشکل آب، فضای آموزشی وسبز، سالن ورزشی، مراکز بهداشت و تقویت شبکه برق در دستور کار قرار دارد.
جمشیدی ادامه داد: همچنین 90 درصد آسفالت کوچه ها انجام و با احداث یک خط انتقال آب از تنگک اول تا سوم وضعیت تامین آب در محله های جنوبی شهر بهبود یافته است.
وی یادآور شد: امسال باهمکاری وزارت نیرو و برخی از استان ها به عنوان استان های معین کار اصلاح و نوسازی شبکه های آبرسانی در استان بوشهر انجام می شود که سهم شهرستان بوشهر220 میلیارد ریال است و از این میزان 120 میلیارد ریال سهم محله های جنوبی و 100 میلیارد ریال مربوط به مرکز شهر است.
فرماندار بوشهر گفت: آب ورودی به این شهرستان مناسب و به اندازه است اما به دلیل فرسودگی شبکه های شهری و هدر رفت آب کار آبرسانی به مشترکان به سختی انجام می شود که با نوسازی این شبکه انتظار می رود مردم با مشکلات کمتری در این بخش روبرو شوند.
وی افزود: همچنین طرح فاضلاب بافت تاریخی بوشهر با 700 میلیارد ریال اعتبار نیز در دست اجراست که اکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.