به گزارش ایرنا، مسعود تنگستانی دوشنبه شب در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان دیر افزود: اجرای برنامه های نشاط اجتماعی یکی از طرح های موفق و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید در بین اقشار جامعه است.
وی اضافه کرد: نشاط اجتماعی به معنی بی اخلاقی و صرف اجرای موسیقی نیست بلکه این طرح در قالب برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر افزود: در برنامه نشاط اجتماعی اگر موسیقی اجرا می شود با مجوز قانون و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار باشد.
وی گفت: پیاده روی کوه نمک جاشک در آبدان، ساخت مجسمه های شنی کنار ساحل روستاهای جبرانی و مغدان و برنامه های فرهنگی شهرداران در شهرستان در قالب برنامه نشاط اجتماعی بوده است.
تنگستانی با اشاره به تاثیر برنامه نشاط اجتماعی در شهرستان و استان گفت: سال ها از برنامه نشاط اجتماعی غفلت شده و این برنامه ها هم جز برنامه های ابلاغی است و هم اثرات خود را در شهرستان و استان خواهد گذاشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: این اداره در برنامه های اجرایی نوروز خود 20 برنامه شاخص فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اجراکرده است.
غلامرضا ناطقی افزود: جشن نوروزگاه، پروازآرزوها، مجسمه های شنی، نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره کدبانوی دیر، پخش فیلم های روز، نقالی و شاهنامه خوانی، جشن فرهنگ و هنر، نمایشگاه خوشنویسی، اجرای عموم تئاتر، جشن مولود کعبه، خرید کتاب شاعران شهرستان و سفره هفت سین از جمله این برنامه ها بوده است.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.