رئیس جمعیت هلال احمر گناوه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: درپی بروز حادثه سیل دراستان خوزستان ، دانشگاه فرهنگیان و خیران گروه دوستداران استان بوشهر و این شهرستان با مشارکت این جمعیت اقدام به راه اندازی کاروان های مردمی کرده است.
عبدالعلی صیادی افزود: این کاروان به همراه اکیپ و تجهیزات آشپزخانه برای پخت و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم روزانه در بین سیل‌زدگان استان خوزستان با هماهنگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در منطقه ملاشیر مستقر می‌شود.
وی از همکاری رئیس دانشگاه فرهنگیان و مدیر گروه خیران دوستداران استان بوشهر و مدیرکل گمرکات گناوه در همکاری با راه اندازی این کاروان با جمعیت هلال احمر این شهرستان تقدیر کرد.
صیادی گفت: از زمان وقوع سیل در چندین نقطه کشور، جمعیت هلال احمر این شهرستان همگام با دیگر هموطنان و نهادها اقدام به اعزام چندین گروه به مناطق سیل زده کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اظهارداشت: در این ارتباط تیم نجات در سیلاب و آب های خروشان این جمعیت متشکل از 18 نجاتگر و غواص زبده به همراه تجهیزات و وسایل موردنیاز شامل 2 دستگاه موتورپمپ آب برای تخلیه، یک دستگاه موتور برق و چهار فروند قایق به شهرستان پلدختر و یک تیم دیگر نیز در چهارگروه متشکل از قایقران و نجاتگر به خوزستان اعزام شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.