به گزارش ایرنا، عباس طبیب نژاد روز یکشنبه پس از برد 6 بر 2 تیمش برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان در جمع خبرنگاران افزود: این تیم در صورت ماندگار شدن در لیگ برتر برای سال آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی بیان کرد: دریانوردان پارسال به مدت 9 ماه چهار رده لیگ استانی تا برتر را طی کرد که این موضوع از نگاه مسئولان غافل ماند.
طبیب نژاد ادامه داد: امسال مسئولان با عزم جدی برای حمایت از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بسیج شدند که این مهم می تواند به بهبود روند نتیجه گیری تیم کمک کند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان اظهارداشت: انتظار است دستگاه ها در سایه مسولیت های اجتماعی خود بتوانند بخوبی این تیم را حمایت کنند تا در ادامه راه به مشکلی برنخورد.
طبیب نژاد در ارتباط با بازی تیمش برابر جهان نژادیان آبادان نیز گفت: در این بازی انتظار کسب این برد پر گل نبود زیرا عمده بازیکنان از تجربه کافی برای حضور در لیگ برتر برخوردار نیستند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اظهار داشت: با این وجود بازیکنان از انگیزه مضاعفی برخوردار هستند که با این شرایط انتظار است عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.
وی گفت: فوتبال یک پدیده همانند زندگی است که بالا و پایین دارد و ما روزی در تیم دریانوردان سابق برای قهرمانی می جنگیدیم ولی اکنون در تیم جدید باید برای بقا تلاش کنیم.
طبیب نژاد افزود: در تیم سابق با ما بد رفتار شد که این مسئله بسیار ناراحت کننده بود ولی با این حال باز به فوتبال ساحلی ادامه داده و بطور مجدد به لیگ برتر رسیدیم.
تیم دریانوردان بوشهر در هفته دوم بازی های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف شهرداری بندرعباس می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.