به گزارش ایرنا عادل دهدشتی پنجشنبه در آئین معرفی معاون سیاسی فرمانداری تنگستان افزود: هیات حاکمه آمریکا به تازگی تصمیم های یک جانبه و نابخردانه مشابه بسیاری را اتخاذ کرده که بیانگر بدعهدی و پایبند نبودن آنها به قوانین بین المللی است.
وی ادامه داد: همانطور که بسیاری از کشورها در بحث خروج آمریکا از برجام در مقابل این کشور ایستادند، با تصمیم تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همراهی نکردند.
وی اضافه کرد: هدف آمریکا ازاین تصمیم متلاطم کردن فضای بین المللی و بهره برداری از این مسئله بود که خروجی این تصمیم در داخل کشور همدلی و وحدت هر چه بیشتر قوای سه گانه، نخبگان، فعالان رسانه ای و مجازی بود که ضمن حمایت از سپاه انزجار و مخالفت خود را با این تصمیم نابخردانه اعلام کردند.
وی افزود: در بسیاری از مقاطع مانند حادثه سیل اخیر که بخشی از هموطنانمان را داغدار و خسارت سنگینی را به بسیاری از شهرها و روستاها وارد کرد، مجموعه دولت، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی، نهادها و مردم در کنار هم با وحدت و همدلی پای کار آمده و برای کمک به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند.
وی اضافه کرد: این همدلی بیانگر این است که ما در اصل ماجرا با هم هیچ مناقشه و اختلافی نداریم و چه خوب است که این مساله را سرلوحه قرار داده و در دیگر مسایل و موضوع ها به خصوص فضای سیاسی از آن بهره بگیریم.
دهدشتی ادامه داد: اختلاف سلیقه های حزبی، گروهی، جناحی و حتی شخصی در کشور وجود دارد اما این اتفاق نشان داد تمام جریان های سیاسی با سلیقه های مختلف در بسیاری از موارد با هم اشتراکات قابل توجهی دارند ونیاز است تا با گفت و گوی بیشتر، بر این اشتراک ها تاکید مضاعف شود.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور و مشارکت حداکثری مردم نیاز است مردم را به حضور در این همه پرسی ترغیب و تشویق کرد ولازمه آن بیان انتقاد ها به شیوه صحیح و ترویج گفت و گو در بین جناح های مختلف سیاسی است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: در سال رونق تولید باید در حوزه های اقتصادی تلاش کنیم تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم.
وی یادآورشد: پروژه های سد خائیز، آبشیرین کن دلوار و محور ارتباطی اهرم به برازجان از جمله پروژه های اولویت داری است که به طور قطع با همدلی و وحدتی که از سوی مسوولان شهرستان تنگستان وجود دارد انجام می شود.
فرماندار تنگستان نیز گفت: اجرای طرح بوشهر توریسم موجب افزایش گردشگران و مسافران در این شهرستان شد و امید می رود با برنامه ریزی بهتر از این ظرفیت برای معرفی شهرستان ‌و حضور بیشتر گردشگران در سال های آینده استفاده کرد.
عبدالحسن رفیعی پور با اشاره به سال رونق تولید افزود: حمایت از سرمایه گذاران، تولید کنندگان و فعال کردن صنایع راکد باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار بگیرد و نباید سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را در فضای پرپیچ و خم اداری قرار داد.
وی ادامه داد: تروریست خواندن سپاه از سوی رئیس جمهوری آمریکا موجب مقبولیت و محبوبیت بیش از پیش این نیرو در بین مردم و وحدت و همدلی بیشتر میان گروه های سیاسی کشور شد.
رفیعی پور با اشاره به بروز سیل افزود: در شهرستان تنگستان نیز کمک های بسیار خوبی به مناطق سیل زده ارسال شده است.
فرماندار تنگستان برضرورت تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشی در خدمات رسانی به موقع به مردم تاکید کرد.
در این آئین یونس غلامی زاده به عنوان معاون سیاسی فرمانداری تنگستان معرفی شد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.