شهرام جلال پور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مجموع سه هزار و 698 بیمار در بخش اورژانس بیمارستان پذیرش ومابقی در بخش‌های مختلف درمانی بستری و خدمات پاراکلینیکی، سی‌تی‌اسکن، اکوکاردیوگرافی، تست‌های آزمایشگاهی و رادیوگرافی دریافت کردند.
وی گفت: فعالیت کلینیک تخصصی بیمارستان با تعرفه دولتی به‌عنوان یک خدمت ویژه در ایام نوروز 98 بود که درکشیک صبح، درمانگاه تخصصی با همکاری و زحمت پزشکان متخصص دایر و مراجعان از خدمات تخصصی داخلی، عفونی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، اطفال و نوزادان، زنان، جراحی عمومی و بیهوشی بهره‌مند شدند.
وی افزود: ارایه خدمات صورت گرفته بدون همکاری بی‌شائبه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برای اختصاص متخصصان طرح یک‌ماهه به این بیمارستان امکان‌پذیر نبود.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهارداشت: با توجه به گردشگر پذیر بودن و حضور بی شمار مسافران نوروزی در این شهرستان، برنامه ریزی های لازم برای برای حضور مستمر همکاران درمانی در بخش‌های مختلف بیمارستان انجام شد.
وی بیان کرد: بخش دیالیز این بیمارستان با آمادگی کامل و وجود نیروهای انسانی مجرب، پذیرای مسافران نوروزی دیالیزی از سرتاسر کشور بود و به آنان خدمت رسانی شد.
جلال پور از زحمات و فعالیت های کادر درمانی و پشتیبانی این مرکز، اورژانس شهری، کارشناسان نظارتی حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تعطیلات نوروز تقدیر کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.