به گزارش ایرنا، عبدالله نادری درصعود دسته جمعی مسئولان دشتی از کوه نمک افزود: بازگشایی مسیر شرقی باعث می شود دیدن زیبایی‌های گنبد نمکی را برای علاقه‌مندان به این اثر طبیعی و منحصر به فرد جهانی جذاب تر می‌کند.
وی افزود: این مسیر که از روستای کردلان در بخش شنبه و طسوج می گذرد دارای چشمه‌های متعدد و دورنمای دشت سرسبز حاشیه رود مند در کنار پیچ و تاب های مند باستانی چشم‌اندازهای بدیعی بوجود آورده است.
نادری اضافه کرد: می‌توان با ایجاد زیر ساخت‌های لازم دریچه توسعه را به سمت مناطق گردشگری طبیعی شهرستان گشود.
فرماندار دشتی ادامه داد: اثر طبیعی ملی کوه نمک دارای ظرفیت بالای برای گردشگران داخلی و خارجی است و می تواند به مهمترین منطقه گردشگری استان بوشهر تبدیل شود.
نادری بیان کرد: از مهمترین برنامه این شهرستان توسعه صنعت گردشگری طبعیی درمناطق منحصر به فرد طبیعی شهرستان از جمله کلوت های مند، ساحل بکر و زیبای خلیج فارس در غرب شهرستان و اثر طبیعی ملی کوه نمک است .
نادری تاکید کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه مناطق بوم گردی و توسعه صنایع دستی برای توسعه صنعت گردشگری در دشتی انجام شده و امسال این برنامه ها با جدیت دنبال خواهد شد.
نادری یادآور شد: در ایام نوروز امسال با توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی در سطح شهرستان تعداد مسافران نوروزی در شهرستان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.
اثر طبیعی ملی کوه نمک در شهرستان های دشتی و دیر استان بوشهر و در فاصله 150 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.