به گزارش ایرنا،، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه در جمع کارکنان حوزه هنری استان بوشهر افزود: تعالیم ارزشمند اسلام و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی که برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت هستند در عین داشتن جاذبه‌های موثر باید با زبان هنر به نحوی مطلوب و گرانقدر به مخاطبان و بویژه نسل جوان منتقل شود.
وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی در راه مبارزه با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب از هیچ حرکتی خودداری نمی‌کنند از این رو طراحی ساز و کارهای مقابله با آنها الزامی است.
سروستانی ادامه داد: در این زمینه ارائه محتواهای غنی اسلامی در قالب بهره گیری از هنر متعالی اسلامی بیش از پیش نمایان و حوزه هنری در این زمینه می‌تواند نقش ارزشمند و مهم ایفا کند.
وی همچنین با گرامیداشت 20 فروردین روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه هنری باید با بهره گیری از هنر متعالی برای بسط و ترویج ارزش‌های انقلابی و دینی تلاش کند.
امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی هنری با مضمون های اسلامی و انقلابی امری ضروری است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.