به گزارش ایرنا، مریم آذرشب روز دوشنبه در بازدید از مرکز ترک اعتیاد، بازتوانی و جامعه پذیری بانوان بوشهری افزود: در همین راستا پیش از ایجاد شغل برای افراد بهبودیافته دوره‌های آموزشی مهارت آموزی متعددی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های زندگی و مدیریت کسب و کار از جمله مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که در اختیار افراد بهبود یافته قرار می‌گیرد.
آذرشب ادامه داد: بهره‌گیری از مهارت های شغلی و حرفه آموزی به‌عنوان یک رکن و مرحله اصلی در چرخه بهبود و نقش آن در تضمین فضای کسب و کار و معیشت بهبودیافتگان در پایان هر دوره امری ضروری است.
وی بیان کرد: در این ارتباط با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای برای پشتیبانی از مرکز نگهداری و ترک اعتیاد بانوان در مهارت آموزی شغلی لحاظ می شود.
آذرشب اظهار داشت: ایجاد مرکز ترک اعتیاد و بازتوانی بانوان بعنوان یک مطالبه برای رسیدگی به افراد آسیب‌دیده از اعتیاد با تمام چالش ها و مشکلات و با حمایتهای دولتی در استان بوشهر راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با بررسی درخواست مدیر مرکز نگهداری و ترک اعتیاد بانوان مقرر شد با همکاری دستگاه های مسئول در راستای معرفی این مرکز اقدام های لازم صورت پذیرد‌.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.