محمدباقر گله گیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدین منظور و براساس قول مساعد معاونت توسعه روستایی کشور در شورای اداری شهرستان 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای احداث این طرح اختصاص می یابد که با اضافه شدن این میزان اعتبار به منابع تملک دارایی شهرستان امسال مطالعه و به مناقصه خواهد رفت.
وی اظهارداشت: با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی مبلغ 20 میلیارد ریال از محل منابع ملی به طرح استخر تربیت بدنی اختصاص یافته که با افزودن آن به منابع تملک دارایی شهرستان در سال 98 مناقصه برگزار و اجرایی می شود.
گله گیر افزود: استاندار بوشهر در سفر نوروزی به این شهرستان قول اجرایی شدن طرح دهکده گردشگری را داد و به احتمال زیاد در مسیر رینگ جنوبی شهر مطالعه و انجام خواهد شد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیلم گفت:مطالعات اولیه پارک 40 هکتاری منطقه تنوب به همت خیر حق شناس به انجام رسیده که در صورت نهایی شدن در سال جاری توسط شهرداری اجرا خواهد شد.
وی اظهارداشت:مطالعات دره های برد در روستای کنارکوه ، زندارون در روستای عامری و آبداری و پروژه جاده کمربندی دیلم که توسط شرکت الهادی در دست ساخت بود به علت کمبود اعتبارات مدتی تعطیل شده بود که با برآورد جدید به زودی شروع بکار خواهد کرد.
وی ادامه داد: این شرکت همچنین قول داده ، پروژه 10 کیلومتر محور دیلم به شاه عبدالله را که جزو تعهدات آن بوده به اتمام برساند.
گله گیر گفت: توسعه راه های روستایی و مواصلاتی بخصوص محور دیلم - گناوه از کارهای شایسته دولت در این شهرستان است.
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیلم ادامه داد: پیمانکار فاز اول محور دو بانده دیلم به بهبهان در محدوه 500 متر بعد از روستای عامری بطول 6 کیلومتر مشخص شده و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال شروع بکار خواهد کرد.
وی بیان کرد: امیدواریم 5 کیلومتر بعدی این محور تا تنگ اسخی بعنوان فاز دوم تا پایان امسال نیز به اجرا در آید.
وی گفت:پروژه 5 کیلومتر ابتدای دیلم - گناوه که از قبل پیمانکار آن مشخص شده بود به علت ناتوانی درتامین مصالح لغو قرارداد شد و در دو مرحله بعدی مناقصه ، پیمانکاران جدید درخواست برآورد جدید داشتند که مراحل آن انجام شده است.
گله گیر اضافه کرد: پروژه محور تنگ اسخی به قهوه خانه درویش نیز که به علت جابجایی خطوط لوله آب و فیبر نوری با مشکلاتی مواجه شده بود در حال حاضر آماده فعالیت است اما باتوجه به بار ترافیکی ، اجرای آن به بعد از فروردین ماه موکول شده است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیلم گفت: باوجود اینکه پروژه های عمرانی در سال گذشته در دست اجرا بود بدلیل تغییرات در قیمت کالا و خدمات باعث شد پیمانکاران محاسبات قبلی را نپذیرفته و اجرای همه آنان مجدد محاسبه و برآورد جدید شدند.
6164/7215/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.