به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند خدمت رسانی به مهمانان نوروزی در بندرگناوه در جمع خبرنگاران افزود: هرگونه تصمیمی در مورد فعالیت دستگاههای دولتی توسط حوزه منابع انسانی استانداری براساس ضوابط و مقررات مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
وی یادآورشد: عملیات اجرایی دهکده گردشگری شهرستان گناوه در مساحت 20 هکتار امسال آغاز و تا پایان سالجاری تکمیل و افتتاح خواهد شد.
استاندار بوشهر اظهارداشت: برای اجرایی شدن این طرح به مردم گناوه قول داده ام که لازمه آن پیگیری های فرماندار و پای کار بودن شهردار است.
گراوند گفت: مشاوران این طرح باید دنبال هزینه بر بودن پروژه نباشند بلکه بدنبال ایجاد ظرفیت جدید گردشگری در این منطقه باشند.
استاندار بوشهر ادامه داد: بودجه 98 در حوزه شهرهای ساحلی گناوه و دیلم اقدام هایی خوبی انجام خواهد شد تا مردم و هموطنان عزیز در سال آینده با وضعیت جدیدی روبرو شوند.
وی گفت: گناوه دارای ساحل زیبا و مردمی میهمان نواز است و می طلبد که این شهرستان را درحوزه گردشگری ویژه ببینیم.
وی با بیان اینکه توسعه و ارتقای استان بوشهر در حوزه گردشگری باتوجه به ظرفیت های موجود در دستور کار است، افزود: دراین ارتباط تاکنون دهکده گردشگری کنگان افتتاح و در قبل از پایان تعطیلات نوروز دهکده گردشگری نخل تقی افتتاح خواهد شد و شهرهای شمالی استان هم بطور حتم اقدام خواهد شد.
استاندار بوشهر از تک تک مدیران و اعضای ستاد خدمات سفر ، نیروهای انتظامی و بسیح و ائمه جمعه گناوه در امر خدمات رسانی به هموطنان بخصوص در بارندگی های اخیر تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: در جریان بارندگی های اخیر با تمهیدات اندیشیده و برنامه ریزی همه امکانات دولتی برای اسکان مسافران اختصاص یافت.
وی افزود: بیش از 4 هزار خانوار نوروزی در مکان های ایمن عمومی، مذهبی و مصلاهای جمعه اسکان داده شدند و اگر همکاری همگان نبود این اتفاق مثبت نمی افتاد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.