به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر عصر پنجشنبه در این آئین گفت: از مسئولان و جوانان جمعیت هلال احمر که زمینه خدمت رسانی به مسافران نوروزی را فراهم می کنند تشکر و قدردانی می شود.
عبدالکریم گراوند افزود: از مسافران و رانندگان خودرو های شخصی و عموم مردم تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی سفر خوب و ایمنی را برای خود رقم بزنند.
وی اظهار داشت: از عموم مردم و مسئولان دعوت می شود به پویش نه به تصادفات جاده ای بپیوندند و با رعایت قوانین و مقرراتی که در پست های ایمنی و سلامت مسافران به وسیله جوانان جمعیت هلال احمر به آنان منتقل می شود توجه و نسبت به رعایت آنها اقدام کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امسال 751 امدادگر و از جمعیت جوانان در قالب 54 پایگاه امدادی و پست ایمنی و سلامت نوروزی در استان به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
حاجیونی افزود: پست های ایمنی و سلامت در ورودی و خروجی و در نقاط پرتردد و مهم شهر به همت سازمان جوانان تا پایان نوروز برپاست و خدماتی شامل ارائه نکات ایمنی سفر از جمله رعایت نکات بهداشتی، غذایی و بهبود رفتار های ترافیکی (بهرفت) به مسافران منتقل می شود.
وی گفت: در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با راه اندازی پویش نه به تصادفات فرهنگ احترام و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به مسافران یادآوری ومسافران ضمن توقف در این پست ها علاوه بر استفاده از امکانات این محیط سوگندی در خصوص رعایت این مقررات یاد می کنند.
حاجیونی گفت: امید می رود مردم با رعایت نکات ایمنی در کاهش تصادفات جاده ای نقش مهمی ایفا کنند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.