به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تدابیر لازم برای تامین نظم، امنیت و آرامش جامعه در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز با همکاری نیروهای انتظامی، بسیج و تمام نیروها و امکانات انجام شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر امکانات و نیروهای انتظامی در نوروز 70 تیم سیار پلیس در مکان‌های پر ازدحام مستقر می ‌شوند.
واعظی بیان کرد: سیستم دست افزار ناظر ویژه پلیس راهور، ردیاب برای شناسایی خودروهای سرقتی و مجهز شدن لباس پلیس به دوربین برای رعایت حقوق شهروندی راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: از اول سال تاکنون 20 تن مواد مخدر در استان کشف شده که از این میزان 15 تن با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: با کشف این میزان مواد مخدر 16 باند کلان مواد مخدر در استان منهدم و سه هزار نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در استان دستگیر شده است.
وی بیان کرد: همچنین امسال 710 طرح پاکسازی محله ها از مواد مخدر در استان بوشهر اجرا شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در این مدت 475هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی (110) استان بوشهر برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش نشان می دهد.
وی اضافه کرد: سامانه پلاک‌ خوان در خودروهای گشتی نیروی انتظامی نصب شده و به این وسیله به صورت هوشمند استعلام‌ها در خصوص خودرو‌های مسروقه و تحت تعقیب پلیس انجام می شود.
واعظی اظهار داشت: امسال 16 هزار و 976 گذرنامه صادر و 2 هزار گذرنامه تمدید شده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.