عبدالکریم گراوند روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در همین راستا جلسه شورای اداری در شهرستان های 10 گانه این استان تشکیل و مسائل و موضوعات شهرستانی توسط فرماندار و ائمه جمعه مطرح و به سمع و نظر اعضای کابینه برای طرح در دولت رسانده خواهد شد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه 26 اسفند برای دیدار مردمی، نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های نفت، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران وارد استان بوشهر می شود.
رئیس جمهوری فردا از طریق فرودگاه خلیج فارس وارد استان بوشهر می شود و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه وی را همراهی می کنند.
وی یادآورشد:همچنین با حضور وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، فناوری و اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان شرکت ملی گاز، شماری از پروژه های مهم و زیرساختی دراستان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.
گراوند اظهارداشت: سفر رئیس جمهوری یک فرصت برای توسعه زیرساخت هاست طوریکه فقط در حوزه ورزش و جوانان در این سفر 20پروژه مهم ورزشی تامین اعتبار، تکمیل و تا سال آینده افتتاح خواهد شد.
استاندار بوشهر از آحاد مختلف مردم استان با هر سلیقه و گرایش سیاسی خواست با حضور و استقبال از رئیس جمهوری باعث تقویت روحیه دولتمردان و ناکامی دشمنان شوند.
گراوند گفت:استقبال از رئیس جمهوری در عرصه بین المللی باعث ارتقای وجهه نظام و در داخل نیز برای تقویت مدیریت استان موثر و برنامه های توسعه ای را شتاب می بخشد.
وی بیان کرد: کشور هم اینک در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و نسخه شفابخش مقابله با شرایط جدید وحدت، انسجام، اتحاد و هم افزایی در کشور است.
گراوند گفت: امروز نیز یکی از نمونه هایی که باعث تقویت جبهه خودی می شود استقبال از رئیس جمهوری است که باعث نشاط، شادابی در جامعه و نا امیدی دشمن خواهد شد.
وی یادآور شد: براساس آمار و ارقام دولت یازدهم در حوزه رونق تولید، فضای کسب و کار، ایران هراسی و مهارتورم عملکرد مثبتی داشته است.
استاندار بوشهرافزود: در دولت دوازدهم بعد از خروج آمریکا از برجام دشمنان همه ابزارها را برای مقابله با کشور درپیش گرفتند که در این شرایط همه علاقمندان به توسعه و پیشرفت کشور باید با اتحاد و انسجام درکنار برای خنثی سازی برنامه های دشمن و پشت سر گذاشتن شرایط موجود تلاش کنند.
در سفر دی ماه سال 1393 رئیس جمهور به بوشهر دولت 13 پروژه با اعتبار 6 هزار و 290 میلیارد ریال متعهد شد که مبلغ تخصیصی این سفر 420 میلیارد ریال فراتر از تعهد دولت بوده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.