به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در این آیین گفت: احداث خانه‌های جوان یکی از راه‌های جذب جوانان است که می توان با بکارگیری استعدادها و اندیشه‌ورزی آنان در جهت توسعه روستاها گام‌های مثبتی برداشته شود.
سیدعلی پاک نژاد افزود: پرورش نیروی انسانی کارآمد به عنوان یکی از ابزارهای توسعه به شمار می‌آید که می‌توان از این ظرفیت جامعه را در قبال آسیب‌های اجتماعی بیمه کرد.
فرماندار گناوه گفت: جوانان روستای چهار روستایی می‌توانند با الگو برداری از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و اجرای برنامه‌هایی نظیر یکشنبه‌های کتاب، چهارشنبه‌های تماشا و چشم خانه ادیب که به صورت پیوسته در خانه سمن‌های گناوه برگزار می‌شود در جهت اعتلای فرهنگی این دیار فعالیت کنند.
وی اظهارداشت: خانه جوان چهار روستایی می‌تواند با فعال سازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح روستا ، این قشر را با فعالیت‌های کتاب خوانی بیشتر آشنا کند.
پاک نژاد گفت: انتظار می‌رود جوانان این روستا با فعال سازی کانون توسعه روستایی روند پیشرفت منطقه خود را سرعت ببخشند و با استفاده از فرهیختگان خانه گفت وگوی روستا را پس از مرکز استان راه اندازی کنند.
بخشدار ریگ نیز گفت: توجه به جوانان موجب نخبه پروری در کشور شده و مسیر توسعه را هموارتر می کند.
مسعود شیرافکن افزود: خانه جوان بمنظور خدمات رسانی بهینه به جوانان این روستا راه اندازی شده که می تواند نقش بسزایی در بهبود شاخص های فرهنگی ، تفریحی و تقویت فضای نشاط در جامعه ایفا کند.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.